vårkänslor!

Fick denna fina sten av mamma, så himla söt!
Nu känner jag också hur vårkänslorna börjar komma fram och sommaren är äntligen påväg, gud vad jag längtar efter värmen, och lovet! det ska bli så skönt :D Blir helt plötsligt mycket gladare när det är fint och varmt väder, antar att dom som är med mig känner av det också ibland.. xd igår kväll drog jag, johan och victor till donken (skräll..) men denna gången var det jag som ville det och jag fick min vilja igenom :D för jag brukar ju aldrig få min vilja igenom så......
haha nu ska jag fortsätta att njuta av dagen som är kvar, puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu