tidsfördriv..

Lite tidsfördriv nu medans jag ska komma på vad jag ska göra... xd

Har du kysst någon idag? - Ja
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Ja
Har du ett förhållande? - Yes
Om nej, varför inte? -
När förlorade du oskulden? - 7an, 14 år typ? :o
När går gränsen vid otrohet? - Jadu, det beror helt och hållet på faktiskt.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nej? xd
Är du romantisk? - När jag vill vara det så kanske jag är det ;)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Är du svårflörtad? - Inte det minsta tyvärr
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja xd
Hur länge höll/håller ditt längta förhållande? - 2 år för tillfället :)
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - ja xd
Har du lekt med någons känslor? - aldrig
Har du haft sex med över 20 personer? - nej
Hur länge höll ditt kortaste förhållande? - ja, jag hade väl ett en-dagarsförhållande när jag var liten xd
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - har ju ett förhållande nu men skulle vara jävligt skönt att  vara singel ibland :D
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ehm
Är du en bra pojk/flickvän? - haha fråga johan
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Johan
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Det är min ensak :)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?- Nej xd
När fick du din första kyss? - ehm, kommer inte ihåg?.. :o
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Om vi fortfarande är tsm när vi är 80 år så absolut :D
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - herregud, nu vet jag faktiskt inte längre xd
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Spelar ingen roll, bara han är snäll och omtänksam :)
Nämn något som gjorde dig glad igår: Absolut ingenting, fick nackspärr...
Vad gjorde du kl 08 i morse? Hade musik
Vad gjorde du för 15 min sedan? Smsade :D
Det sista du sa högt? " Tove.. Jejja kanske, jag vet inte :)"
Det senaste någon sa till dig: "Hur ska jag säga det här.."
Vad har du druckit idag? Cider
Vad var det senaste du åt? CHOKLAD!!
Vad var det senaste du köpte? CHOKLAD!
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt... kallt..
Godaste glassmaken? ingen aning!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland kanske..
Sover du tungt? olika
Drömmer du mardrömmar? ibland
Trivs du med ditt jobb? jobbar inte
Favoritklädsel? beror på
Favoritlåt just nu? KINGEN GLIER IN
Vad ser du om du tittar till höger? köket?..
Vad gör dig glad just nu? vet inte
Vad ska du göra härnäst? vet inte
Höger el vänsterhänt? höger
Humör just nu? jag veeeeeet inte!
Favoritgodis? choklad
Kläder just nu? jeans, tjocktröja
Sommarplaner? massssssor, tagga sommar 2012
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? natt :D
Vad är viktigast för dig? Familj, vänner!
Är du kittlig? ja :(
Snarkar du? enligt mina kompisar ja -.-
Stjärntecken? fisk
Äckligaste insekten? kackerlackor
Stökigt el välstädat? båda, haha
Vad längtar du mest efter just nu? SOMMAAAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu