sjuklingen är tillbaka!

Jajjamen, jag började bli lite småsjuk i fredags och sen har det bara blivit värre, inte förrän nu lite senare på dagen så har jag börjat känna mig bättre! Så i morgon blir det skola för min del, ska även göra nationella prov i fysik från kl. 8-11.. vet inte riktigt hur det kommer gå.. trodde jag hade fysikboken hemma för den var inte i mitt skåp när jag skulle hämta böcker men hemma var den inte, tur att man har en räddare i nöden som tar med sig en bok till mig alltså! Ska kanske ha hemkunskapsprov i morgon också, ska laga kycklingwok, mums!
Bloggar väl antagligen mer i morgon, kommer inte hinna idag, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu