nu ligger dina kläder ute på gatan

Idag var det nationella prov i fysik, trodde det skulle vara dubbelt så svårare än vad det var för jag trodde inte jag kom ihåg någonting.. även om det inte gick så bra så gick det bättre än jag trodde :D Nu skulle jag plugga till engelskaprovet på fredag men jag hade inte med mig engelskapappret hem så jag kan inte öva... känns bra när det typ bara är en dag kvar tills provet... Aja, får sysselsätta mig med något annat, kanske skriva "boken om mig" som vi håller på med i svenskan? haha, det är ju rätt kul ändå :D Är fortfarande lite trött i kroppen, är inte helt frisk än så ska lägga mig och vila lite, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu